Administratiekantoor Geldermalsen regelt het voor je

Wil je dat de administratie in Breda zo min mogelijk tijd kost? Dan heeft OAMKB de perfecte oplossing. Wij richten de bedrijfsadministratie zo efficiënt mogelijk in, zodat het weinig tijd en moeite kost om alles goed bij te houden. Maar een klein bedrijf heeft andere wensen dan een grote multinational. Daarom bespreken we altijd eerst je wensen zodat we een optimale service kunnen bieden.

Administratie in Breda uit handen

Bij OAMKB Breda bepaal je zelf in hoeverre we het administratieve werk van je overnemen. Geef je graag de hele boekhouding uit handen? Dat kan. Je krijgt een vaste medewerker toegewezen die de financiën het hele jaar door in de gaten houdt. We helpen je bijvoorbeeld met:


Je boekhouder in Breda houdt je natuurlijk goed op de hoogte van alles wat er speelt. Dus mocht het op financieel gebied de verkeerde kant opgaan, dan word je tijdig ingelicht. Daarnaast krijg je meteen advies over hoe het beter kan. Op deze manier blijf je financiële problemen altijd voor.

Automatische administratie bespaart tijd en kosten

Het is ook mogelijk om zelf een deel van de bedrijfsadministratie in handen te houden. Op deze manier bespaar je kosten uit voor een echte boekhouder. We werken met professionele software die zeer gebruiksvriendelijk is. Zelfs als je weinig administratieve ervaring hebt, kun je de boekhouding gemakkelijk bijhouden. Facturen betalen, het salaris van je personeel overmaken: met de juiste boekhoudsoftware heb je het allemaal zo geregeld. Het voordeel is dat we de programma’s volledig kunnen aanpassen aan jouw wensen. Dit maakt de bedrijfsadministratie nóg efficiënter.

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de bedrijfsadministratie? Neem gerust contact met ons op of probeer onze boekhoudsoftware vrijblijvend uit.

 

 

Nu meer weten!